Pages

26 January 2012

Sijil Tinggi Agama Malaysia



ALHAMDULILLAH !
Syukur yang xterhinnga ku panjat kan pd YANG MAHA ESA .
Debaran yang di nanti2 slame nie , dah terjawab akhir nya .
Alhamdulillah , aku dah berjaya dalam Sijil Tinggi Agama Malaysia dan memperoleh kejayaan yang memuaskan .
Wlhl , awl2 xbrani gk nk amek STAM nie . Tp , ble dah lepas 2 , Alhamdulillah ! Semua nya okey je .
Tenkiu to Allah , my parents , family , teachers , siz and also to my dear frendz !
Stam tahun nie kami dapat :
4 org  mumtaz .
9 org  jayyid jidan .
18 org  jayid .
21 org  maqbul .
6 org  rosib .
Walau pun , sedih pd awl nya , tp ak still bangge coz aku dah lepas sume bende2 tu . Huhu
Tahniah kpd membe2 yg berjaya 2 . And kpd yg kurang berjaya , teruskan usaha anda ye !
" Sesungguh nye , Allah dah tetap kan sebaik2 perancangan utk setiap hamba Nya " 
~ InsyaAllah ~
Tanx sangat kpd member2 yg banyak tlg aku dalam stam nie .
Tanpa korng , xkan nya aku dapat sampai ke tahap nie .
  Milions of appreciation to :

tanx mak , ayh and family .
~ Luv u alL ~

tanx ustz and ustzh sume !

tanx akQ ! Sayang akQ =)

rakan seperjuangan ! rindu korng !

kenangan td weh ! Rindu2 !

Xlupe gak kat korng yg banyak support aku dr blakang .
Korng sume memang banyak bagi aku semangat . Tanx sangat2 !

tanx lyz ! sayang kau !

 tanx nasha ! Sayang kau !

 tanx akQ Husna <3

tanx nisa ! Sayang kau !


tanx wanted beriman ! Sayang korng sume !

Terima kasih yg xt'hinnga jugak kpd sume pihak yg t'libat ~
Yg tidak di sebut 2 , jgn risau .
korng sume sentiasa dlm ingatan . Tanx sangat2 ye !
~ Ukhuahfillah abadan abada ~