Pages

04 December 2011

Rindunye :)

Finally, the end is already my studies as a student in earth SAMTKKB. Its sad but it is a fact and I must receive :( Seriously, every time i missed that i have been through in SAMTKKB. Rindu sangat2 , maklum lah kalau dah nama pun duduk hostel kan . Semua nya dah macam family . Makan sama , study sama , senang cerita semua nya lah sama . Kadang tu sampai tidur pun sama2 tau . Haha ! Tapi , xsangka , kejap je masa itu berlalu . Dulu punya lah xsabar nak habis sekolah (maklum lah , budak nakal lah kata kan) Haha ! tapi bila dah habis sekolah nie , tbe rindu pulak rasa nya nak pegi sekolah semula . But it can not be repeated again right ? There are a lots of memory . daripada kenangan yang manis , sampai lah kenangan yang pahit dan tak boleh dilupakan . Daripada xkenal , dah makin rapat =) Dulu masa awal2 masuk tu , xtau apa2 pun . Duk tengok je masing2 punya perangai . Haha ! Tp , bila dah lama2 tu , muka aku nie lah yang asyik kena attack je . Padahal , aku pun xtahu apa lah salah aku . (kalau aku tahu pun , hwo cares ? ) Haha ! Nak kata nakal nya aku time sekolah dulu . Eh ! Tapi , itu lah nama nya kenangan kan ? Sekarang dah matang kot . InsyaAllah la . Hehe . Okay , kat sana jugak lah aku kenal dengan someone nie . Hehe
siz !
Ha , time sekolah nie jugak la aku banyak dapat gift from anyone . Tanx lah kepada sesiapa yang pernah bagi aku gift . I very appreciate it . Tanx guys :)
that's mine :)
And this year , i very close with this person that who have given me advise 
 Thank you siz <3
NURUL HUSNA :)
tanx dear !
i <3 this smile :)


Thank you to who was give me this smile and i will promise to take care this smile carefully and smile always as you want :)



For me , school days of the most fun times . So , kepada sesiapa yang still sekolah lagi kat luar tu , hargailah zaman persekolahan anda kerana ianya adalah satu kenangan yang sangat bermakna dan tidak dapat dijual beli (poyo je ayat aku kan , eh ! tapi betul ape ! kan ?) Hehe
~UKHUAHFILLAH~

No comments:

Post a Comment